אנחנו כאן בשבילכם

הזינו את שדות הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
שאלות נפוצות
איך מעלים מרשם באתר?
היכנסו למסמכים רפואיים באזור האישי, שם תוכלו להעלות מרשם וכל מסמך אחר שהתעדכן
איפה ההזמנה שלי?
סטטוס ההזמנה שלכם יתעדכן מרגע ההזמנה ולכל אורך הדרך עד שתקבלו אותה. תוכלו לעקוב אחר הזמנתכם באזור האישי שלכם בכל רגע שתרצו.
לא קיבלתי חשבונית מס. מאיפה אפשר להוריד חשבונית ?
באזור האישי שלכם קיימת היסטוריית הרכישות שביצעתם בReefer, שם תוכלו להוריד את החשבוניות ולצפות בכל פרטי ההזמנות שביצעתם.
איך מבטלים הזמנה ?
ביטול שינוי בהזמנה יכול להתבצע רק במידה וטרם בוצע ניפוק בבית המרקחת, במקרה שלא בוצע הניפוק תוכלו לבטל ולערוך שינויים במוצרים אותם תרצו לקבל.
איך מאפסים סיסמה ?
באזור האישי שלכם תוכלו לאפס ולשנות את סיסמתכם. אנחנו ממליצים לעשות זאת מדי פעם.

לא מצאתם תשובה? יש לכם שאלות נוספות? השאירו הודעה בטופס יצירת הקשר ואנו נעשה את מרב המאמצים לחזור אליכם בהקדם האפשרי

bag white

ההזמנה שלך

זה הזמן להתחיל להוסיף מוצרים להזמנה

ההזמנה שלך ריקה!
empty bag

×